Η online διαφήμιση έχει μπει εδώ και χρόνια στην καθημερινότητα κάθε επιχείρησης, ακόμα και αν το αντικείμενό της δεν σχετίζεται απόλυτα με τον διαδικτυακό κόσμο. Πέρα από τις online αγορές, ένας σημαντικός παράγοντας είναι οι αναζητήσεις που θα κάνουν οι χρήστες για να βρουν τον επαγγελματία που χρειάζονται και εκεί πρέπει η κάθε επιχείρηση να έχει φροντίσει για την παρουσία της!
Ένα εξαιρετικά βοηθητικό και αξιόπιστο εργαλείο προς την κατεύθυνση της online διαφήμισης είναι το Google Ads. Συνοπτικά, πρόκειται για το πρόγραμμα της Google που επιτρέπει σε μια επιχείρηση να δημιουργήσει online διαφημίσεις με κατάλληλα keywords, με σκοπό να φτάσει σε όσο γίνεται περισσότερους δυνητικούς πελάτες, που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Με λίγα λόγια, το Google Ads δείχνει τη διαφήμισή σου στους κατάλληλους πελάτες, την κατάλληλη στιγμή, επομένως αυτά που έχεις να κερδίσεις από τη χρήση του είναι πολλά! Πάμε να δούμε μαζί τα κυριότερα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας.
Πλεονεκτήματα του Google Ads
#1. Απήχηση του Google σαν μηχανή αναζήτησης
Σίγουρα θα γνωρίζεις ότι το Google διατηρεί ένα τεράστιο μερίδιο αγοράς ανάμεσα στις μηχανές αναζήτησης, με το ποσοστό των χρηστών που το προτιμά να φτάνει το 92%.
Είναι επόμενο, λοιπόν, το Google να αποτελεί το ιδανικό σημείο για να στοχεύσεις στο κοινό που σε ενδιαφέρει και ενδεχομένως να ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Είναι πολύ πιθανό ένας χρήστης να κάνει μια αναζήτηση και η δική σου επιχείρηση να έχει τη σωστή απάντηση. Αν δε, έχεις δημιουργήσει σχετική διαφήμιση, το αποτέλεσμα που αφορά την επιχείρησή σου θα είναι ακόμα υψηλότερα στα αποτελέσματα, και είναι πολύ πιθανό ο χρήστης να επιλέξει τη δική σου επιχείρηση έναντι μιας ανταγωνιστικής.
Δεδομένου του όγκου χρηστών και αναζητήσεων, μπορεί να ακούγεται σαν σταγόνα στον ωκεανό αλλά η διαφήμιση στο Google Ads σε συνδυασμό με το σωστό localization και ένα βελτιστοποιημένο SEO για το site σου, μπορεί να σε φέρει στην κορυφή των αποτελεσμάτων για την περιοχή σου!
#2. Ευκολία στη μέτρηση αποτελεσμάτων
Η online διαφήμιση, εκτός από όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στην πλευρά των πωλήσεων, κάνει εύκολη και τη διαδικασία των μετρήσεων για να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα στο performance των διαφημίσεών σου – κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο σε πιο παραδοσιακά μέσα όπως το έντυπο και η τηλεόραση.
Με το Google Ads έχεις τον απόλυτο έλεγχο πάνω στις διαφημίσεις που τρέχεις, αφού σου δίνει τη δυνατότητα να μετρήσεις για κάθε μια από αυτές, τα impressions, τα clicks, το ποσοστό των clicks (click-through rate), το μέσο κόστος ανά click κ.ά.
#3. Ευελιξία στην στόχευση
Ένα ακόμα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό του Google Ads, είναι η ευελιξία που παρέχει στον χρήστη όταν επιλέγει σε ποιο κοινό θα στοχεύσει. Κατά το στήσιμο μια διαφημιστικής καμπάνιας, μπορείς να επιλέξεις τα keywords για τα οποία θέλεις να εμφανιστεί η επιχείρησή σου.
Ανάλογα με το πόσο δημοφιλή είναι τα keywords που επιλέγεις (πόσο συχνά τα αναζητούν οι χρήστες, δηλαδή), θα έχουν και το ανάλογο κόστος. Αν, για παράδειγμα, έχεις ένα φυσικό κατάστημα παπουτσιών στην Κεφαλονιά, ένα keyword όπως το “γυναικεία παπούτσια” θα είναι αρκετά ακριβό (μιας και σαν όρος είναι πολύ πιθανό αναζητείται συχνά στο Google) και ενδεχομένως να μην σε εξυπηρετήσει στην πραγματικότητα, αφού θα φτάσουν σε εσένα χρήστες από όλη την Ελλάδα που δεν θα μπορούν να αγοράσουν.
Αντίθετα, ένα keyword όπως το “γυναικεία παπούτσια κεφαλονιά” θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, φθηνότερο και θα βρει έναν πιο σωστό στόχο στις αναζητήσεις.
#4. Γρήγορα αποτελέσματα
Όπως έχουμε πει και σε προηγούμενα άρθρα, το SEO (Search Engine Optimization) είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας για το site σου, αφού μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις μια πολύ καλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης, χωρίς χρηματικό κόστος. Σίγουρα όμως είναι κοστοβόρο χρονικά, αφού αφενός απαιτεί συνεχή ενασχόληση και βελτιώσεις και αφετέρου δίνει μετά από ένα χρονικό διάστημα τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Εδώ έρχεται να συμπληρώσει την προσπάθειά σου το Google Ads, αφού η πληρωμένη διαφήμιση μπορεί πολύ πιο εύκολα να σε φέρει στην κορυφή των αποτελεσμάτων, από τις πρώτες κιόλας ώρες.
Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν πρέπει να αμελήσεις το SEO! Κάτι που λαμβάνεται υπόψη από τη Google ακόμα και στις διαφημίσεις, είναι πόσο φιλικό προς τον χρήστη είναι το site στο οποίο φτάνει μέσα από μια πληρωμένη διαφήμιση. Αν δεν μπορέσει να πλοηγηθεί σωστά και να βρει την απάντηση που ζητάει, αυτό θα καταγραφεί σαν αρνητική εντύπωση και μια μελλοντικη διαφήμιση πιθανό να μην πάει τόσο καλά. Είναι και τα δύο αλληλένδετα και πολύ σημαντικά!
#5. Χτίσιμο του brand awareness
Το Google Ads μπορεί να είναι γνωστό για την παροχή πληρωμένων διαφημίσεων, αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Όταν τρέχεις μια διαφήμιση και η επιχείρησή σου εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων, ακόμα και αν οι χρήστες δεν κάνουν το πολυπόθητο click, σε βλέπουν!
Ο τίτλος που έχεις διαλέξει για τη σελίδα σου, η περιγραφή, το προϊόν που προσφέρεις εντυπώνονται στο μυαλό του χρήστη, με αποτέλεσμα το brand σου να γίνεται πιο αναγνωρίσιμο. Αυτό μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα ακόμα και μια οργανική επίσκεψη στη σελίδα σου, από τον ίδιο χρήστη, μελλοντικά.
#6. Μεγιστοποίηση της απόδοσης στην επένδυση που κάνεις για online διαφήμιση
Όποιος και αν είναι ο στόχος σου χρησιμοποιώντας το Google Ads, η υπηρεσία υπόσχεται ότι η επένδυσή σου θα φέρει την επιθυμητή απόδοση, μέσα από τις διαφορετικές bidding στρατηγικές που έχει δημιουργήσει. Μπορείς να επιλέξεις αν θέλεις να φέρεις κίνηση στο site σου, αν θέλεις να χτίσεις brand awareness ή αν προσανατολίζεσαι καθαρά στην αύξηση των πωλήσεων και να πετύχεις τον στόχο σου, όπως και αν μεταφράζεται στην πράξη.
Ξεκίνα με το Google Ads!
Όσο μικρή ή νεοσύστατη και αν είναι η επιχείρησή σου, όποιο και αν είναι το budget σου, ένα είναι σίγουρο: το Google Ads μπορεί να σε βοηθήσει σε κάθε στάδιο, για να να πετύχεις όποιον στόχο θέσεις.
Πηγή: Papaki.gr