Αναπόφευκτη θεωρούν οι Έλληνες την καταγραφή και την αξιοποίηση των προσωπικών τους δεδομένων από τις εταιρείες, καθώς πιστεύουν ότι αντιπροσωπεύει το απαιτούμενο «τίμημα» προκειμένου να έχουν πρόσβαση στις διάφορες υπηρεσίες, όπως ενδεικτικά την αγορά από ένα e-shop, τη συμμετοχή σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, ή ακόμα την πρόσβαση στα social media.

 

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία πανελλαδικής έρευνας που πραγματοποίησαν η ClientIQ και η Focus Bari, και είχε ως στόχο να χαρτογραφήσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται και διαχειρίζονται οι Έλληνες καταναλωτές τα προσωπικά τους δεδομένα αλλά και τις προσδοκίες τους από τις επιχειρήσεις που τα λαμβάνουν.

Κατά μέσο όρο λοιπόν, οι Έλληνες καταναλωτές προσκομίζουν περίπου 9 προσωπικά τους στοιχεία όταν τους ζητηθεί, με 8 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι προσκομίζουν προσωπικά στοιχεία που αφορούν στην οικογενειακή και επαγγελματική τους κατάσταση. Όσον αφορά στα στοιχεία επικοινωνίας τους, οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται να προσκομίζουν αβίαστα το email τους, σε ποσοστό που αγγίζει το 90%, ενώ εμφανίζονται σαφώς πιο συγκρατημένοι στο να προσκομίσουν τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας, καθώς 5 στους 10 αναφέρουν ότι παραχωρούν τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους και μόλις 3 στους 10 προσκομίζουν στοιχεία διεύθυνσης και σταθερού τηλεφώνου.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με στοιχεία που σχετίζονται με τις καταναλωτικές προτιμήσεις των Ελλήνων. 8 στους 10 ερωτηθέντες δηλώνουν ότι προσκομίζουν στις εταιρείες στοιχεία συναλλακτικής συμπεριφοράς, ή και πληροφορίες αναφορικά με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους, επιβεβαιώνοντας την επιθυμία των Ελλήνων καταναλωτών για παροχή εξατομικευμένων προσφορών και υπηρεσιών από τις επιχειρήσεις.

Ειδικότερα, το 83% των καταναλωτών δηλώνει ότι ενοχλείται όταν οι εταιρείες δεν αξιοποιούν τα στοιχεία που έχουν προσκομίσει και συνεχίζουν να αποστέλλουν μηνύματα ή προσφορές τα οποία δεν τους ενδιαφέρουν και το 72% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι αναμένει να λαμβάνει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τη στιγμή που έχει προσκομίσει τα στοιχεία του σε μια εταιρεία.

Οι απαιτήσεις αυτές των καταναλωτών φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με την πρακτική των εταιρειών, καθώς 9 στους 10 Έλληνες καταναλωτές πιστεύουν πως οι εταιρείες δεν κάνουν καθόλου ή κάνουν μερική χρήση των στοιχείων που έχουν στη διάθεσή τους.

Αν και το τι αντιλαμβάνονται οι Έλληνες καταναλωτές ως ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα διαφέρει ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα στην οποία ανήκουν, με τις νεότερες γενιές να αναφέρουν ως προσωπικά στοιχεία κυρίως τη δραστηριότητα (φωτογραφίες, επικοινωνία) μέσω των social media, ενώ τις μεγαλύτερες γενιές να εστιάζουν ιδιαίτερα στα στοιχεία παιδιών, τα ιατρικά δεδομένα και τα οικονομικά τους στοιχεία, η ανάγκη της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων καθώς και η διαφάνεια ως προς τη χρήση τους παραμένει αδιαμφισβήτητη σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Ειδικότερα, 93% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θέλουν να μπορούν να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τι στοιχεία διαθέτει για εκείνους κάθε εταιρεία και πώς τα διαχειρίζεται, ενώ 7 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι η διαφύλαξη της ασφάλειας δεδομένων αποτελεί το βασικό παράγοντα που επηρεάζει την απόφαση τους να παρέχουν ή όχι, προσωπικά τους στοιχεία σε εταιρείες.

Παράλληλα περίπου 9 στους 10 καταναλωτές εμφανίζονται ανήσυχοι για το ενδεχόμενο διαρροής των δεδομένων τους, ενώ το 77% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στον τρόπο με τον οποίο διαθέτουν τα προσωπικά τους στοιχεία, μετά το περιστατικό διαχείρισης δεδομένων που προέκυψε στην υπόθεση της Cambridge Analytica.

Ιδιαίτερα υψηλό, στο 86%, είναι και το ποσοστό των ερωτηθέντων που δήλωσαν ενήμεροι για τον νέο κανονισμό περί προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), με το 70% να πιστεύει πως ο κανονισμός αυτός θα αποτελέσει την αφορμή προκειμένου οι εταιρείες να αλλάξουν το μοντέλο λειτουργίας τους, υιοθετώντας ασφαλέστερες και πιο διαφανείς πρακτικές στο μέλλον.

 

cnn.gr


Μετά από μια μακρά περίοδο κατά την οποία προσπαθούσε να αποκτήσει ένα κομμάτι από την πολυπόθητη πίτα της αγοράς των κοινωνικών δικτύων, η Google ανακοίνωσε, πριν από μερικά λεπτά, πως το Plus – ή Google+ όπως ήθελε να το ονομάζει – οδεύει προς το τέλος του.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η εταιρεία θα τερματίσει τη λειτουργία του για το καταναλωτικό κοινό, κάτι που θα λάβει χώρα μέσα στους επόμενους 10 μήνες και θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2019.

Η παραπάνω εξέλιξη έρχεται μετά και την αποκάλυψη ενός προβλήματος ασφαλείας το οποίο έδινε στους developers εφαρμογών πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένων χρηστών. Αν και το κενό εντοπίστηκε και διορθώθηκε τον περασμένο Μάρτιο, η γνωστοποίηση του έγινε σήμερα.

Η Google υπογραμμίζει πως δεν μπορεί να επιβεβαιώσει ποιοι χρήστες επηρεάστηκαν από αυτό, εντούτοις, σχετική ανάλυση που αναφέρει πως πραγματοποίησε, έδειξε πως τα «θύματα» θα μπορούσαν να φτάσουν τις 500.000. Την ίδια στιγμή, δεν βρέθηκαν «στοιχεία που να δείχνουν πως κάποιος developer γνώριζε για το πρόβλημα ή εκμεταλλεύτηκε το API», ενώ δεν εντοπίστηκαν και αποδείξεις κακής χρήσης δεδομένων.

Το Google Plus θα στοχεύσει πλέον στους enterprise χρήστες, για τους οποίους θα κάνουν την εμφάνιση τους και νέα χαρακτηριστικά.

 

epixeiro.gr

 


Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης παρουσιάζει τα τελευταία τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας, καθώς το ποσοστό των e-shoppers έφτασε το 36,4%, γεγονός που υποδηλώνει ότι ένας στους τρεις ενεργούς καταναλωτές αγοράζει μέσω του διαδικτύου  προιόντα και υπηρεσίες, είτε από εγχώρια e-shops, είτε με διασυνοριακές ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Τα στοιχεία της ραγδαίας αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας  βασίζονται σε έρευνα του European ecommerce, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα καταλαμβάνει σημαντική θέση μεταξύ των Ευρωπαικών χωρών στις αγορές μέσω το διαδικτύου  ισοβαθμώντας με την Πορτογαλία,και ξεπερνώντας χώρες όπως η Ιταλία,η Κύπρος, η Σερβία, η Βουλγαρία κλπ.

Στην κορυφή του πίνακα κατάταξης και «πρωταθλητές» στο online shopping  βρίσκονται η Ολλανδία, η Σουηδία, η Δανία, η Μεγάλη Βρετανίαη Γερμανία κλπ.

Οι Ελληνες e-καταναλωτές  αγοράζουν προιόντα και υπηρεσίες σε ποσοστό 75% από εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήματα και σε ποσοστό 25% μέσω διασυνοριακών συναλλαγών.

Σύμφωνα με την ίδια Ευρωπαϊκή έρευνα  χρόνο με το χρόνο η χώρα μας εμφανίζει διψήφιο αριθμό αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου με ταυτόχρονη αύξηση της μέσης ετήσιας δαπάνης για όσους ψωνίζουν διαδικτυακά. Ετσι ενώ το 2015 η μέση δαπάνη για ηλεκτρονικές αγορές υπηρεσιών και αγαθών ήταν 1556,7 ευρώ, το 2016 έφτασε τα 1689,4 ευρώ, το 2017 τα 1758,3 ευρώ.

 

newpost.gr

 


Δωρεάν Μελέτη και Προσφορά

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να προτείνουμε λύσεις προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες.

Διάβασα και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης

* Θέλω να λαμβάνω ενημερωτικά e-mail της GlobalMinds

Τα προσωπικά δεδομένα που θα λάβουμε μέσα από την πιο πάνω φόρμα επικοινωνίας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για την διευκόλυνση της επικοινωνίας της GlobalMinds μαζί σας και για κανέναν άλλο σκοπό και δεν θα διαμοιραστούν σε τρίτους.

Επικοινωνήστε μαζί μου


Δύο προγράμματα, συνολικού προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, θέτει στη διάθεση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, με στόχο τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους.

Τι σημαίνει αυτό:  Κάθε επιχείρηση μπορεί εύκολα, εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις, να καταθέσει επενδυτικό σχέδιο για εκσυγχρονισμό του ηλεκτρονικού – ψηφιακού εξοπλισμού της, ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό  της στο διαδίκτυο με δημιουργία σύγχρονης ιστοσελίδας, e-shop, προωθητικές ενέργειες σε Google, facebook, market places κλπ

 

Πρόκειται για τις δράσεις «Ψηφιακό Βήμα» και «Ψηφιακό Άλμα», με προϋπολογισμό 35 εκατ. ευρώ η καθεμία. Το ποσοστό της επιδότησης καθορίζεται στο 50% του επενδυτικού σχεδίου που θα κατατεθεί και οι ενδιαφερόμενοι, όπως είπαμε, θα μπορούν να αποκτήσουν καινούργιο εξοπλισμό, λογισμικό και υπηρεσίες Τεχνολογιών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ).

 

Η GlobalMinds αναλαμβάνει στο πλαίσιο των προγραμμάτων «Ψηφιακό Βήμα» και «Ψηφιακό Άλμα» να μελετήσει και να σας προτείνει τι χρειάζεστε για τον διαδικτυακό εκσυγχρονισμό σας, πως μπορεί να αποδώσει το διαδίκτυο προς όφελός σας.

Σας προσφέρουμε μια ευρεία παλέτα ψηφιακών υπηρεσιών, οι οποίες περιλαμβάνουν:

– Την κατασκευή της ιστοσελίδας σας

– Την κατασκευή του eshop σας

– Την φιλοξενία (hosting) της ιστοσελίδας ή του eshop σας

– Την ψηφιακή σας διαφήμιση μέσω Email (Email Marketing), στη μηχανή αναζήτησης της Google και στα Social Media.

Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας προσφέρουμε ξεχωριστές λύσεις για κάθε ψηφιακή σας ανάγκη!

 

Αναλυτικότερα για τις δράσεις:

 

  1. «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Υφιστάμενων ΜΜΕ: Ψηφιακό Βήμα».

Σκοπός της Δράσης

Το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης προκηρύσσει νέα δράση «Ψηφιακό Βήμα» με στόχο την ψηφιακή αναβάθμιση υφισταμένων επιχειρήσεων.

Δικαιούχοι της Δράσης

Υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Επενδυτικά Σχέδια – Ύψος Επιδότησης

Επενδυτικά σχέδια από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ
Επιδοτείται το 50% των επιλέξιμων δαπανών

Επιδοτούμενες Δαπάνες

  • Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία, νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ, απαραίτητου για τη λειτουργία της επιχείρησης και την εξασφάλιση των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Προμήθεια και παραμετροποίηση λογισμικού
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα απαραίτητα με χαρακτηριστικά: 2 τουλάχιστον γλώσσες, Μobile responsive, Λογισμικά παραγγελιοληψίας – αποθήκευσης και ηλεκτρονικών πληρωμών
  • Υπηρεσίες που αφορούν σε: φιλοξενία (hosting, collocation), σύνδεση στο διαδίκτυο, ψηφιακή διαφήμιση (google ads, facebook ads), ανάπτυξη ψηφιακού υλικού διαφήμισης, ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας, μεταφορά δεδομένων ή παραμετροποίηση λογισμικού
  • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (νέο προσωπικό)

Eπιλεξιμότητα δαπανών

Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης.

Περίοδος υποβολής

Έναρξη Υποβολών: 11 Ιουνίου 2018 στις 12.00 το μεσημέρι.
Λήξη Υποβολών: 17 Σεπτεμβρίου 2018

 

 

  1. «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Υφιστάμενων ΜΜΕ: Ψηφιακό Άλμα».

 

Το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης προκηρύσσει νέα δράση «Ψηφιακό Άλμα» με στόχο την ψηφιακή αναβάθμιση υφισταμένων επιχειρήσεων.

Δικαιούχοι της Δράσης

Υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Επενδυτικά Σχέδια – Ύψος Επιδότησης

Επενδυτικά σχέδια από 55.000 ευρώ έως 400.000 ευρώ
Επιδοτείται το 50% των επιλέξιμων δαπανών

Επιδοτούμενες Δαπάνες

  • Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία, νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ, απαραίτητου για τη λειτουργία της επιχείρησης και την εξασφάλιση των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Προμήθεια και παραμετροποίηση λογισμικού
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα απαραίτητα με χαρακτηριστικά: 2 τουλάχιστον γλώσσες, Μobile responsive, Λογισμικά παραγγελιοληψίας – αποθήκευσης και ηλεκτρονικών πληρωμών
  • Υπηρεσίες που αφορούν σε: φιλοξενία (hosting, collocation), σύνδεση στο διαδίκτυο, ψηφιακή διαφήμιση (google ads, facebook ads), ανάπτυξη ψηφιακού υλικού διαφήμισης, ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας, μεταφορά δεδομένων ή παραμετροποίηση λογισμικού
  • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (νέο προσωπικό)

Eπιλεξιμότητα δαπανών

Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης.

Περίοδος υποβολής

Έναρξη Υποβολών: 11 Ιουνίου 2018 στις 12.00 το μεσημέρι.
Λήξη Υποβολών: 17 Σεπτεμβρίου 2018

 


Δωρεάν Μελέτη και Προσφορά

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να προτείνουμε λύσεις προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες.

Διάβασα και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης

* Θέλω να λαμβάνω ενημερωτικά e-mail της GlobalMinds

Τα προσωπικά δεδομένα που θα λάβουμε μέσα από την πιο πάνω φόρμα επικοινωνίας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για την διευκόλυνση της επικοινωνίας της GlobalMinds μαζί σας και για κανέναν άλλο σκοπό και δεν θα διαμοιραστούν σε τρίτους.

Επικοινωνήστε μαζί μου


Είμαστε πλέον στην ψηφιακή εποχή. Για να είμαστε πιο ακριβείς είμαστε πλέον στη διαδικτυακή εποχή. Όλοι είμαστε πλέον συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, σε πραγματικό χρόνο, μέσω μιας κινητής συσκευής smartphone, tablet ή laptop. Η νέα αυτή πραγματικότητα αλλάζει τις συνήθειες μας. Πολλές δραστηριότητες, αποφάσεις αλλά και αγορές που κάνουμε, σχετίζονται με την online αναζήτηση πληροφοριών και αυτό συμβαίνει κατεξοχήν και όταν θέλουμε να κανονίσουμε τις διακοπές μας.

Αν είστε τουριστική επιχείρηση, δε μπορείτε να μείνετε πίσω από το διαδικτυακό μέλλον. Το internet marketing είναι ο τομέας στον οποίο πρέπει να επενδύσετε αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί και καινοτόμοι. Οι απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να κάνετε είναι οι εξής:

  1. Γίνετε ορατοί στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, τη Google. Καταχωρηθείτε στον κατάλογο Google my Business παρέχοντας τις βασικές πληροφορίες για την επιχείρηση σας, φωτογραφίες, ωράριο και προσθέστε πληροφορίες και στους χάρτες Google Maps. Αυτό είναι το ελάχιστο βήμα για κάθε τουριστική επιχείρηση.
  2. Δημιουργήστε μια ελκυστική ιστοσελίδα. Αυτή θα είναι και το επίσημο online brand σας. Η ιστοσελίδα στη διαδικτυακή εποχή είναι ότι ήταν πριν κάποια χρόνια η πινακίδα της επιχείρησης μας. Στοιχείο για να μας βρεί κάποιος πελάτης αλλά και στοιχείο της ιδιαίτερης ταυτότητας της επιχείρησης μας. Ο σχεδιασμός μιας ελκυστικής ιστοσελίδας μας φέρνει πελάτες ενώ μια πρόχειρα σχεδιασμένη ιστοσελίδα μας αφαιρεί επαγγελματισμό, πελάτες και αξιοπιστία. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι λειτουργική σε κάθε τύπου συσκευή σχεδιασμένη δηλαδή σύμφωνα με τις αρχές του Responsive Web Design, να είναι ασφαλής σε έναν καλό server, να παρέχει τις κατάλληλες πληροφορίες για την επιχείρηση σας, να ακολουθεί τις νέες τάσεις στον χώρο του Web Design , να έχει σχεδιαστεί με βάση τις αρχές του SEO ώστε να βγαίνει ψηλά στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης και να είναι το κέντρο στο όποιο θα στηρίζετε όλη η στρατηγική σας στο digital marketing.
  3. Δεν υπάρχει digital marketing χωρίς social media marketing. Δημιουργείστε ενεργητικούς λογαριασμούς στα social media, τουλάχιστον facebook και instagram στους οποίους θα ανεβάζετε ελκυστικό και επαγγελματικών προδιαγραφών υλικό. Μια ελκυστική φωτογραφία από τη θέα του ξενοδοχείου σας, μια σπεσιαλιτε του εστιατορίου σας, τα τυρκουάζ νερά ενός απομονωμένου κολπίσκου στη διάρκεια μιας κρουαζιέρας με το ιστιοπλοϊκό σας, προσελκύει περισσότερους πελάτες από μια καταχώρηση σε μια εφημερίδα. Αν θέλετε να μετατρέψετε αυτή τη φωτογραφία σε πληρωμένη διαφήμιση τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα καλύτερα. Εμπιστευτείτε τη διαχείριση των social media σε επαγγελματίες. Είναι μια επένδυση στο μέλλον καθώς όσους οι φίλοι και τα likes που θα αποκτήσετε είναι είτε μελλοντικοί πελάτες σας είτε μελλοντικοί διαφημιστές σας στο δίκτυο γνωριμιών που έχει ο καθένας. Τέλος, ενεργητικοί λογαριασμοί social media σημαίνει αναβαθμισμένο SEO (search engine optimization) για την ιστοσελίδα σας, σημαίνει ακόμα καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
  4. Οργανώστε με επαγγελματικό τρόπο ένα ελκυστικό e-mail marketing μέσα από τις σχετικές πλατφόρμες που έχουν τη δυνατότητα να παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σας, αναβαθμίζοντας την έτσι ακόμα περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης. Στοχευμένα e-mail με προσφορές για παράδειγμα είτε low season είτε για κρατήσεις τελευταίας στιγμής σε δωμάτιο ή τραπέζι που έχει μείνει ελεύθερο είναι πιο αποτελεσματική μορφή marketing σε σχέση με μια διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης. Είτε περιοδικές ενημερώσεις για νέες υπηρεσίες σας, για events που οργανώνετε, για οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να φανεί ελκυστική στους πελάτες σας.
  5. Καταχωρηθείτε στους μεγάλους καταλόγους που σχετίζονται με τουρισμό (booking, airbnb, e-table, tripadvisor). Σύμφωνα με την WEB In Tourism το αρνητικό με αυτούς τους καταλόγους είναι ότι είτε κάνουν πιο ακριβές τις υπηρεσίες σας, είτε παρακρατούν ως προμήθεια μέρος των κερδών σας. Άρα με την προσωπική σας στρατηγική digital marketing (κρατήσεις μέσω της δικής σας ιστοσελίδας ) μειώστε όσο μπορείτε την εξάρτησή σας από αυτές τις πλατφόρμες και εξοικονομήστε χρήματα. Από την άλλη τα reviews των επισκεπτών είναι πλέον απαραίτητα για την αξιοπιστία μιας τουριστικής επιχείρησης και καλό είναι να είναι εμφανή στην ιστοσελίδα σας.

 

Είναι προφανές ότι τα παραπάνω είναι κάποια ελάχιστα βήματα για τη διαδικτυακή σας παρουσία. Με το διαδίκτυο μπορείτε να προσελκύσετε δυνητικά χιλιάδες πελάτες, ανάλογα τους στόχους που έχετε και τον προϋπολογισμό που διαθέτετε για το internet marketing επιχείρησης σας.

Η Global Minds είναι στη διάθεσή σας για να οικοδομήσουμε μαζί τη κατάλληλη για εσάς στρατηγική.


Δωρεάν Μελέτη και Προσφορά

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να προτείνουμε λύσεις προσαρμοσμένες στις δικές σας ανάγκες.

Διάβασα και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης

* Θέλω να λαμβάνω ενημερωτικά e-mail της GlobalMinds

Τα προσωπικά δεδομένα που θα λάβουμε μέσα από την πιο πάνω φόρμα επικοινωνίας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για την διευκόλυνση της επικοινωνίας της GlobalMinds μαζί σας και για κανέναν άλλο σκοπό και δεν θα διαμοιραστούν σε τρίτους.

Επικοινωνήστε μαζί μου


Όσοι και όσες επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας, ίσως έχετε παρατηρήσει στην γραμμή διεύθυνσης το πράσινο λουκετάκι και την ένδειξη Ασφαλής Σύνδεση.

Η Google εδώ και αρκετό καιρό έχει επισημάνει ότι είναι καλό μια ιστοσελίδα να περιέχει SSL πιστοποιητικό. Πέρυσι, άρχισε να επισημαίνει σαν not secure ιστοσελίδες οι οποίες περιείχαν φόρμες επικοινωνίας, φόρμες εγγραφής σε newsletter και συναλλαγές μέσω πιστωτικών καρτών.

Η Google πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα και με ανακοίνωσή της, λίγες μέρες πριν, δηλώνει ότι από τον Ιούλιο του 2018 (με αφορμή την αναμενόμενη έκδοση Chrome 68) θα χαρακτηρίζονται ως not secure ιστοσελίδες όλες οι ιστοσελίδες που δεν περιέχουν SSL πιστοποιητικό (δηλαδή όλες οι ιστοσελίδες που είναι http και όχι https) και η Google όπως είναι γνωστό είναι πολύ αυστηρή στις επισημάνσεις της.

Στην ίδια ανακοίνωση, τονίζει ότι οι developers θα πρέπει να μετατρέψουν τις ιστοσελίδες σε https και να κάνουν το web ασφαλέστερο για όλους.

Παρόμοια προειδοποίηση υπάρχει ούτως ή άλλως στον Firefox

αλλά και στον Opera

Αν η ιστοσελίδα σας είναι http και όχι https θα πρέπει άμεσα να αποκτήσετε ένα SSL Πιστοποιητικό.

  • Η Google με τον πιο σαφή και κατηγορηματικό τρόπο, ειδικά από τον Ιούλιο του 2018 και μετά, “θα δείχνει κίτρινη κάρτα” σε ιστοσελίδες χωρίς SSL Πιστοποιητικό. Ξεχάστε το SEO, ξεχάστε την καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης αν η ιστοσελίδα σας παραμείνει http.
  • Αξιοπιστία ή αλλιώς loyalty. Το https είναι πλέον must και αυτό πρέπει να το σεβαστείτε. Όσο περνάει ο καιρός μια ιστοσελίδα http θα ολοένα και πιο πολύ αναξιόπιστη.
  • Οι ασφαλείς συναλλαγές μέσω πιστωτικών καρτών απαιτούν την ύπαρξη SSL Πιστοποιητικού.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, σας συνιστούμε άμεσα, να αναβαθμίσετε την ιστοσελίδα σας από http σε https.

Εμείς, στην GlobalMinds, αναλαμβάνουμε την εγκατάσταση SSL Πιστοποιητικού στην ιστοσελίδα σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@globalminds.gr ώστε να σας στείλουμε περισσότερες πληροφορίες.


Θετικά τα νέα από τις μελέτες όσον αφορά το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ευρώπη και όχι μόνο. Όσον αφορά την Ελλάδα το 2017 παρουσιάστηκε κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων που αγγίζει το 20% σε σχέση με το 2016. Συγκεκριμένα ο τζίρος στη χώρα έφτασε τα 5 δις Ευρώ από 4δις Ευρώ αντίστοιχα για το 2016. Αλματώδη αύξηση σημείωσε και το ποσοστό των Ελλήνων που πραγματοποιούν αγορές μέσω του Διαδικτύου την τελευταία πενταετία, γεγονός που ωθεί ολοένα και περισσότερες παραδοσιακές  επιχειρήσεις να προχωρούν στην ίδρυση ηλεκτρονικών καταστημάτων αγγίζοντας πλέον τα 7000 E-shop σε όλη την επικράτεια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, το ποσοστό των Ελλήνων, επί του συνόλου των χρηστών Internet, που ψωνίζει από το Διαδίκτυο ανήλθε το 2017 σε 45% έναντι 36% το 2012. Το ποσοστό και επί του συνόλου του πληθυσμού κάθε άλλο παρά μικρό δεν είναι μιας και το 70% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το Internet. Το υψηλότερο ποσοστό πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών συναντάται στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το 86% των χρηστών Internet πραγματοποίησε αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα εντός του 2017. Ακολουθεί η Σουηδία με 84%, η Δανία, η Γερμανία, το Λουξεμβούργο και η Ολλανδία με 82%. Οπως χαρακτηριστικά επισημαίνει και η Eurostat, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποσπά μεγαλύτερα μερίδια στον ευρωπαϊκό Βορρά σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό Νότο.

Οι αγορές που κάνουν οι καταναλωτές από ηλεκτρονικά καταστήματα είναι κατά βάση μέσης αξίας και λίγοι είναι αυτοί που επιλέγουν να δώσουν πάνω από 1.000 ευρώ. Ειδικότερα προκύπτει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό, 40%, κάνει αγορές από 100 έως 500 ευρώ. Το 21% κάνει αγορές από 50 έως 100 ευρώ, ενώ, από την άλλη, αγορές άνω των 1.000 ευρώ πραγματοποίησε το 9%.

Στον γενικό πληθυσμό και πάντα σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, το 35% πραγματοποίησε αγορές από το Διαδίκτυο 1-2 φορές τους προηγούμενους 12 μήνες, ενώ 35% είναι επίσης το ποσοστό όσων έκαναν αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα από 3 έως 5 φορές μέσα στον χρόνο. Έξι έως δέκα φορές έκανε αγορές το 16%, ενώ πάνω από δέκα φορές το 14%. Σε ότι αφορά το προφίλ των καταναλωτών, είναι κυρίως 25 – 44 ετών, υψηλού εκπαιδευτικού επιπέδου και μισθωτοί ή αυτοαπασχολούμενοι.

Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει το συμπέρασμα, ότι στην Ελλάδα όχι μόνο «τα πάμε καλά» αλλά ότι έχουμε τεράστια περιθώρια ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ στον συγκεκριμένο τομέα μέχρι να πιάσουμε το μέσο Ευρωπαϊκό Όρο.

Στη Global Minds αναλαμβάνουμε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού σας Καταστήματος δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση τόσο στη δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου πληροφορίας μιας Εταιρείας σας, καθώς και στη δομή και την εμφάνισή του, έτσι ώστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να είναι εύκολα προσβάσιμο, σύγχρονο και ελκυστικό για τον χρήστη.


Ο κόσμος της τεχνολογίας αναπτύσσεται ραγδαία και οι συνήθειες των καταναλωτών μεταβάλλονται επίσης με μεγάλη ταχύτητα.

Η προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών πρέπει να ακολουθεί τις νέες τάσεις και τις εξελίξεις στον χώρο του Web Marketing.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές τάσεις που προβλέπεται πως θα κυριαρχήσουν στον χώρο του Web Marketing και του διαδικτύου για το 2018.

1. Εξατομικευμένη Απεύθυνση

Ξεχάστε την μία καμπάνια Google Adwords για όλους και για όλα. Ξεχάστε την μία διαφήμιση στο Facebook που θα απευθύνεται σε όλους και θα προωθεί όλα τα προϊόντα/υπηρεσίες μιας επιχείρησης.

Personalised marketing σημαίνει πολλές και μικρές καμπάνιες οι οποίες θα αφορούν λίγα ή ένα προϊόν ή μια υπηρεσία της επιχείρησης και που θα απευθύνονται όχι σε όλους τους εν δυνάμει πελάτες αλλά σε συγκεκριμένα target group – ομάδες πελατών.

Ήδη το Facebook μέσω του Facebook Pixel και των Custom Audiences δείχνει προς αυτή την κατεύθυνση.

Επισκεφτήκατε σε eshop το Α προϊόν; Θα δείτε διαφήμιση στο Facebook για το Α προϊόν.

Επισκεφτήκατε σε eshop το Β προϊόν; Θα δείτε διαφήμιση στο Facebook για το Β προϊόν.

Η Google με την βοήθεια του Google Analytics επίσης δείχνει προς την κατεύθυνση του Personalised Marketing.

2. Custom Audiences και διαφημίσεις στο Facebook

Ξεχάστε την διαφήμιση όπως την ξέρατε. Ξεχάστε το “boost a post”, ξεχάστε το “ξέρω κι εγώ να φτιάχνω διαφημίσεις στο Facebook, δεν είναι τίποτα, απλά πατάς το κουμπί boost post”.

Διαφήμιση χωρίς χρήση του Facebook Pixel και των Custom Audiences είναι αυτό που λένε “πεταμένα λεφτά”.

Τι είναι όλα αυτά;

Facebook Pixel είναι ένα ειδικό μικρό κομμάτι κώδικα το οποίο εγκαθίσταται στην ιστοσελίδα σας και το οποίο “λοκάρει” κάθε χρήστη του διαδικτύου ο οποίος μπαίνει στην ιστοσελίδα σας έχοντας σε ένα άλλο tab του browser ανοιχτό τον λογαριασμό του στο Facebook.

Αυτό σημαίνει ότι αν για παράδειγμα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας μέσα σε ένα μήνα 1.000 άτομα, αν από αυτούς τους 1000, οι 700 έχουν ταυτόχρονα ανοιχτό το Facebook, τότε το Facebook Pixel που σας εγκατέστησε ένας developer στην ιστοσελίδα σας, λοκάρει αυτούς τους 700, με αποτέλεσμα μετά να μπορείτε να απευθύνετε διαφήμιση σε αυτούς τους 700 χρήστες του διαδικτύου. Facebook Pixel είναι ο απόλυτος ορισμός του remarketing.

Επισκέφτηκε κάποιος την ιστοσελίδα σας; Θα σας βρει μπροστά του.

Με το Facebook Pixel υπάρχει η δυνατότητα “λοκαρίσματος” συγκεκριμένων κοινών που επισκέφτηκαν συγκεκριμένα sections της ιστοσελίδας σας ή του e-shop σας.

Custom Audiences είναι ένας καταπληκτικός τρόπος που παρέχει πλέον το Facebook για δημιουργία κοινών απεύθυνσης στα οποία απευθύνονται οι διαφημίσεις σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα custom audience ανεβάζοντας μια λίστα με e-mail, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα custom audience χρησιμοποιώντας το Facebook Pixel.

Για παράδειγμα, φτιάξτε μια διαφήμιση στο Facebook που να απευθύνετε σε όσους επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας το τελευταίο εξάμηνο.

Ή φτιάξτε μια διαφήμιση που να απευθύνεται σε όσους πάτησαν το κουμπί επικοινωνία ή το portfolio ή το κουμπί about us της ιστοσελίδα σας ή του e-shop σας.

Τα custom audiences αποτελούν πραγματική επανάσταση στον τομέα του Facebook Marketing.

3. Live Chat

Το live chat αποτελεί ήδη ένα καταπληκτικό εργαλείο marketing. O πελάτης μπορεί να ρωτήσει οτιδήποτε γύρω από προϊόντα ή υπηρεσίες και εσείς να του απαντήσετε πραγματοποιώντας μια ζωντανή συνομιλία. Εφόσον διαθέτετε eshop ή ιστοσελίδα που μπορείτε μάλιστα να την διαχειρίζεστε και εκτός ωρών γραφείου / ωραρίου εργασίας, εκμεταλλευτείτε τα πλεονεκτήματα του live chat δίνοντας πνοή στην επιχείρησή σας περισσότερες ώρες μέσα στην ημέρα.

Οι πελάτες πάντα εκτιμούν την “ζωντανή” συνομιλία.

4. Instagram & Youtube

Οι “ιντερνετικές” συνήθειες αλλάζουν και προσαρμόζονται στις νέες τεχνολογικές συνθήκες. Και αν η πλοήγηση στο διαδίκτυο γίνεται πλέον περισσότερο από συσκευές κινητής τηλεφωνίας και οι ταχύτητες πρόσβασης στο διαδίκτυο γίνονται ολοένα και καλύτερες, αυτό σημαίνει ότι κάποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανεβαίνουν.

Δεν είναι τυχαίο ότι το Instagram και το Youtube αναμένεται να κυριαρχήσουν στον τομέα του Social Media Marketing μέσα στο 2018.

Την ίδια στιγμή το Instagram γίνεται το Νο1 κανάλι προβολής και παροχής διαφημίσεων για το 2018.

Για την ακρίβεια, Web Marketing χωρίς διαφήμιση σε Instagram και Youtube, πολύ απλά δεν είναι Web Marketing.

5. Online Βιντεομαθήματα & Webinars

Όπως εξηγήσαμε και πιο πάνω, η τεχνολογία εξελίσσεται, οι συσκευές αλλάζουν, το internet γίνεται ολοένα και πιο γρήγορο, τα βίντεο κερδίζουν χώρο κατά συνέπεια χώρο κερδίζει η παροχή (μαγνητοσκοπημένων) βιντεομαθημάτων και παροχής οδηγιών πάσης φύσεως αλλά και τα live online webinars.

Η έλλειψη χρόνου από τον καταναλωτή αλλά και πολλές φορές η εύρεση μιας επιχείρησης που εξυπηρετεί τον καταναλωτή η οποία όμως βρίσκεται μακριά από αυτόν, ευννοούν την παρακολούθηση online βιντεομαθημάτων αλλά και online webinars.

Αν πουλάτε προϊόντα, αφιερώστε λίγο χρόνο ώστε να βιντεοσκοπήσετε σύντομα βίντεο παρουσίασης των προϊόντων σας. Όσες επιχειρήσεις το κάνουν, σίγουρα δεν το έχουν μετανιώσει.

Αν παρέχετε υπηρεσίες, σκεφτείτε την ιδέα παροχής online webinars για αυτές τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Συμβουλές που θα παρέχονται online επί πληρωμή, είτε μέσω skype, είτε μέσω κάποιας άλλης εφαρμογής.

Τα online courses ανεβαίνουν, ρωτήστε και τους ειδικούς του Macademy Courses, της πρώτης και μεγαλύτερης διαδικτυακής πλατφόρμας παροχής online βιντεομαθημάτων.

6. Live Events

Τα Live Events θα αποτελέσουν για το 2018 ένα από τα πιο επιτυχημένα κανάλια marketing κάτι το οποίο εξηγεί για ποιο λόγο τα χρησιμοποιούν πάνω τις μισές επιχειρήσεις που έχουν παρουσία στα Social Media σχεδιάζοντας μάλιστα να τις αυξήσουν μέσα στην χρονιά.

Δεν είναι τυχαίο ότι και το Facebook και το Instagram αλλά και το Youtube παρέχουν αυτή την δυνατότητα και μάλιστα βελτιώνονται διαρκώς βασιζόμενοι στις εμπειρίες των ίδιων των χρηστών.

Τα Live Events τραβάνε την προσοχή των χρηστών του διαδικτύου και αποτελούν ένα καταπληκτικό εργαλείο για ένα ξεχωριστό Web Marketing

7. Voice Optimised Content

Η τεχνολογία αναγνώρισης φωνής αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Εκτός από τα smartphones και τα tablets, ειδικές συσκευές φωνητικής επικοινωνίας είναι διαθέσιμες, όπως για παράδειγμα η Amazon Echo και η Google Home.

Η φωνητική αναζήτηση κερδίζει έδαφος και μέχρι το 2020 αναμένεται ότι το 50% των αναζητήσεων στο διαδίκτυο θα γίνεται με φωνητικό τρόπο και όχι με την κλασσική αναζήτηση πληκτρολογώντας κάποιους όρους/λέξεις κλειδιά.

Οι φωνητικές αναζητήσεις τείνουν να χρησιμοποιούν πιο μακροσκελείς όρους. Συνηθίζουμε να μιλάμε περισσότερο απ’ ότι να γράφουμε.

Οπότε είναι λογικό να αναζητήσουμε κάτι πληκτρολογώντας “παπούτσια Camper κέντρο Αθήνας”, ωστόσο αν την ίδια αναζήτηση την κάνουμε φωνητικά, μάλλον θα πούμε “βρες μου κατάστημα με παπούτσια Camper στο κέντρο της Αθήνας”.

Είναι επομένως πολύ πιθανό να χρειάζεται βελτιστοποίηση στο SEO της ιστοσελίδας σας αλλά και αλλαγή στον τρόπο που γράφετε περιεχόμενο (content) στα Social Media.

Συμπέρασμα

Το 2018 θα είναι πραγματικά μια ξεχωριστή χρονιά για το Web Marketing. Πολλά, δεν θα θυμίζουν τίποτα, σε σχέση με αυτά που είχαμε μάθει μέχρι τώρα.

Η ολοένα και μεγαλύτερη χρήση του διαδικτύου και των Social Media για την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του ανταγωνισμό στον χώρο του Web Marketing. Δεν αρκεί πια το “κάνω μια διαφήμιση στο Facebook ή στο Google Adwords”. Το ξεχωριστό Web Marketing, αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τους υπόλοιπους είναι αυτό που θα είναι και αποτελεσματικό. Και για να είναι αποτελεσματικό, πρέπει να είναι πρωτότυπο και με το βλέμμα στο μέλλον.

Εμείς στην GlobalMinds μπορούμε να σας βοηθήσουμε να πετύχετε ακριβώς αυτό: Ένα ξεχωριστό και ταυτόχρονα αποτελεσματικό Web Marketing αντάξιο των προσδοκιών σας για το 2018.

—–
Το άρθρο γράφτηκε από την εταιρία Web Progress

Έρευνες έχουν αποδείξει πως καθημερινά ένας επαγγελματίας δέχεται ένα βομβαρδισμό email στο inbox του. Τα περισσότερα από αυτά τα email καταλήγουν στον κάδο διαγραφής. Υπάρχουν όμως και εκείνα τα emails που  απαιτούν την προσοχή σου. Άλλες φορές άμεσα και άλλες φορές έμμεσα. Έτσι, πχ κάποια αυτό αυτά τα email:

  • (Ή) χρειάζονται απάντηση το δυνατόν συντομότερο (ας τα ονομάσουμε «SOS»)

  • (Ή) περιμένεις απάντηση (ας τα ονομάσουμε «Περιμένω απάντηση»

  • (Ή) περιέχουν εργασίες που πρέπει να θυμηθείς να εκτελέσεις κάποια άλλη στιγμή (ας τα ονομάσουμε «Λίστα to do»)

  • (Ή) έχουν ενδιαφέρον περιεχόμενο, αλλά δεν έχεις τον χρόνο να τα διαβάσεις την συγκεκριμένη στιγμή (Ας τα ονομάσουμε «To read»).

Ακολουθώντας βήμα προς βήμα τον παρακάτω Οδηγό, θα είσαι σε θέση να οργανώσεις το Gmail σου με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην σου ξεφεύγει τίποτε! Έτσι, όχι μόνο μπορείς να πετύχεις καλύτερη οργάνωση της δουλειάς σου, αλλά να καταφέρεις να εξοικονομήσεις και πολύ πολύτιμο χρόνο για σένα. Η όλη διαδικασία δεν διαρκεί πάνω από 10-15’. Απλά ακολούθησε προσεκτικά τις οδηγίες:

Βήμα 1                                                                                        

  • Πήγαινε στα Settings του Gmail σου (πατώντας στο γρανάζι που βρίσκεται επάνω δεξιά στην οθόνη σου και κλικάροντας Settings)

  • Πάτα Labs (θα τα βρεις στο οριζόντιο μενού, που βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας Settings)

  • Στην ίδια σελίδα (Labs), πάτα «Enable» & ενεργοποίησε τα Multiple Inboxes

  • Στην ίδια σελίδα (Labs), πάτα «Enable» & ενεργοποίησε το «Right Side Chat»

  • Πήγαινε στο τέλος της ίδιας σελίδας (Labs) & αποθήκευσε τις αλλαγές, πατώντας «Save Changes»

Βήμα 2                                                                                         

  •  Αποθηκεύοντας τις αλλαγές που έκανες στο βήμα 1, ήδη το Gmail (λογικά) σε έχει ήδη επιστρέψει στην αρχική σελίδα του inbox σου.

  • Ξαναπήγαινε στα Settings του Gmail σου (πατώντας στο γρανάζι που βρίσκεται επάνω δεξιά στην οθόνη σου και κλικάροντας Settings)

  • Στην ίδια σελίδα (Settings) σκρόλαρε προς τα κάτω και βρες στο κάθετο μενού, το υπομενού Stars.

  •  Επέλεξε το preset των 4ων αστεριών (4 stars). Μετακινώντας το ποντίκι σου, επέλεξε τα σύμβολα που σε βολεύουν.

  • Αποθήκευσε τις αλλαγές (σκρολάροντας προς τα κάτω και πατώντας «save changes»)

Βήμα 3                                                                                         

  • Αποθηκεύοντας τις αλλαγές του βήματος 2, ήδη το Gmail (λογικά) σε έχει επιστρέψει στην αρχική σελίδα του inbox σου.

  • Πήγαινε πάλι στα Settings του Gmail σου (πατώντας στο γρανάζι που βρίσκεται επάνω δεξιά στην οθόνη σου και κλικάροντας Settings)

  • Πάτα Multiple inboxes (θα τα βρεις στο οριζόντιο μενού, που βρίσκεται στην κορυφή της σελίδας Settings.

  • Στην ίδια σελίδα (Multiple inboxes), σκρόλαρε προς τα κάτω και ενεργοποίησε το «Right side of the inbox».

  • Στην ίδια σελίδα (Multiple inboxes) δώσε ονόματα σε κάθε σύμβολο ξεχωριστά, ακριβώς όπως στην παρακάτω εικόνα.

  • Στην ίδια σελίδα (Multiple inboxes) πάτα “Save Changes”.

Tip: Αν θέλεις να προσθέσεις περισσότερα από 4 σύμβολα, εδώ θα βρεις την λίστα με τους κωδικούς όλων των συμβόλων του Gmail σου. Το μόνο που μένει να κάνεις, είναι να ονοματίσεις τα σύμβολα με βάση τις ανάγκες σου.

  • has:red-star

  • has:orange-star

  • has:green-star

  • has:blue-star

  • has:purple-star

  • has:red-bang

  • has:orange-guillemet

  • has:yellow-bang

  • has:green-check

  • has:blue-info

  • has:purple-question

Βήμα 4                                                                                

Ολοκληρώνοντας το βήμα 3, λογικά, ήδη η νέα λειτουργία στο Gmail inbox σου έχει οργανωθεί. Το μόνο που έχεις να κάνεις πλέον, είναι κάθε φορά που θέλεις να κατηγοριοποιήσεις ένα εισερχόμενο (ή εξερχόμενο) email, απλά να πατάς στο διάφανο αστεράκι (που συνοδεύει κάθε email στο inbox σου) επανειλημμένα, μέχρι να εμφανιστεί το σύμβολο που επέλεξες (πχ. κίτρινο θαυμαστικό για τα SOS εισερχόμενα ή μπλε για πράγματα θέλεις να θυμηθείς να διαβάσεις).

Έτσι ουσιαστικά θα έχεις μια διάταξη στο inbox σου, όπου αριστερά στην οθόνη σου, βλέπεις όλα τα email σου και δεξιά, μια κατηγοριοποίηση όπως αυτή της παρακάτω εικόνας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Aν έχεις ολοκληρώσει όλες τις παραπάνω διαδικασίες και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη η νέα λειτουργία του Gmail σου, αυτό σημαίνει πως έχεις παρέμβει στο παρελθόν στις by default λειτουργίες του Gmail σου και έχεις ορίσει φίλτρα, που τώρα δεν σου επιτρέπουν την νέα λειτουργική οργάνωση. Αν θέλεις να απενεργοποιήσεις αυτά τα φίλτρα:

  • Πήγαινε στa Settings

  • Γύρνα την λειτουργία σε default

Aκύρωσε λειτουργίες των tabs και των φίλτρων που όριζαν στο παρελθόν οποιαδήποτε προτεραιότητα (βλ. παρακάτω εικόνα)

businessmentor.gr

Είναι περισσότερο πιθανό οι χρήστες να κάνουν κλικ σε διαφημιστικά banner και να προβούν στην αγορά του προϊόντος που προωθείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, με τα μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής να καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη. Τα αποτελέσματα προέρχονται από μία  συγκεντρωτική ανάλυση των εκστρατειών που διεξήγαγε η RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, σε περισσότερες από 40 αγορές. Το αποκορύφωμα των πωλήσεων παρατηρήθηκε μεταξύ 2 – 4 μ.μ. και 8 – 11 μ.μ.

Το shopping δεν αποτελεί πλέον συνήθεια του Σαββατοκύριακου, καθώς οι πελάτες περιηγούνται σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου περισσότερο τις καθημερινές και λιγότερο τα σαββατοκύριακα. Σύμφωνα με τα συνολικά στοιχεία από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και  Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική, ο αριθμός των κλικ και τα ποσοστά μετατροπής αυξήθηκαν ιδιαιτέρως την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής. Τα αποτελέσματα αυτά επισκιάζουν την χειρότερη ημέρα ηλεκτρονικού εμπορίου για αγορές, το Σάββατο, όπου οι αποφάσεις για αγορές (με βάση τα κλικ) μειώνονται σημαντικά σε μόλις 11% των συνολικών εβδομαδιαίων αποτελεσμάτων

Έρευνα της RTB House για τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων ανέδειξε τις ίδιες τάσεις. Οι χρήστες στην Ελλάδα πραγματοποιούν κλικ σε διαφημίσεις και ολοκληρώνουν μία αγορά περισσότερο την Τρίτη, με 30% μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής και 31% μεγαλύτερο αριθμό σε κλικ από ότι το Σάββατο (την ημέρα με τη λιγότερη κίνηση για αγορές). Η μεγαλύτερη δραστηριότητα παρατηρήθηκε μεταξύ 9 και 11 μ.μ. (24% των συνολικών μετατροπών).

Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος της RTB House στην Ελλάδα, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους οι καθημερινές υπερισχύουν για την πραγματοποίηση μιας αγοράς και πως η κατανόηση  αυτών των συμπεριφορών αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου. «Πριν από μία δεκαετία οι υπολογιστές και το διαδίκτυο δεν αποτελούσαν το κύριο κανάλι αγορών και οι άνθρωποι περνούσαν κυρίως τον χρόνο τους στον υπολογιστή για εμπορικούς σκοπούς. Σήμερα, ο κορεσμός της σύνδεσης στο διαδίκτυο, των smartphones και των tablets τις εργάσιμες ημέρες δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές να ολοκληρώσουν μια αγορά οποιαδήποτε στιγμή και από οποιοδήποτε μέρος.»

Έχοντας στη διάθεση τους όλο και περισσότερα στοιχεία σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά και τις τάσεις των αγορών που αλλάζουν με την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι marketers πρέπει να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερα για το κοινό-στόχο τους από κάθε άλλη φορά. Με καλύτερα δεδομένα, όσο πιο γρήγορα αντιδράσουν στις αγοραστικές τάσεις και παρέχουν πιο ακριβή, εξατομικευμένα μηνύματα κατά τους χρόνους αιχμής στους χρήστες, τόσο το καλύτερο.

«Σε αυτό το σημείο αναλαμβάνει δράση η τεχνητή νοημοσύνη» σημειώνει ο Αλέξανδρος Ρήγας. «Οι αλγόριθμοι Self-learning που χρησιμοποιούνται στο εξατομικευμένο retargeting (ενισχυμένοι με τεχνολογίες deep learning) μιμούνται τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι νευρώνες στον εγκέφαλό μας. Με καταγεγραμμένα δεδομένα μπορούν να αναλύσουν τις αγορές 24/7 και να αντιδράσουν σε κάθε μικρή αλλαγή. Καθιστούν δυνατή την εξατομίκευση των διαφημιστικών δραστηριοτήτων μέσα σε λίγες ημέρες, ώρες ή και λεπτά για να εκμεταλλευτούν τις υψηλότερες πιθανότητες  αγορών με τρόπο που δεν ήταν δυνατός στο παρελθόν.»

Η μελέτη βασίζεται σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από περισσότερες από 1.000 εκστρατείες που διεξήχθησαν με βάση το μοντέλο της RTB House, μια διαδικτυακή τεχνολογία διαφήμισης που επιτρέπει την αγορά και την πώληση μοναδικών προβολών διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα προέρχονταν από εξατομικευμένα εργαλεία retargeting που αναπτύχθηκαν από την RTB House.

 

 

epixeiro.gr